neyim ben ?

Fotoğrafım
ben daha çok özgür isteyen daha çok para isteyen ve yaşam istiyorum. otobüste kimseyle konuşmak istemiorum. sessizlik neden bozulurki..?? ben kitaplarda hayat bulmak istioyrum..

3 Mayıs 2011 Salı

yok böyle bişey

abi ciddiyim yok böyle birşey ..!!
 lan taa ne vakit yazdığım bir yazı okuldaki bir hocayla ilgili hatta bol küfürlü.. biloga yazmıştım.. neyseciğimee.. adam saymışım baya.. bu adamla yine küfür yüzünden bir olay çıkmıştı aramızda.. neyse.. arkın teki google ye bu çok saygı değer hocanın ismini yazmış. çıka çıka ne çıktı amk.! benim yazdığım yazı. direk benim bilog çıkmış. hayır adamın sadece adını vermiştim. yazının başlığı YİNE Mİ NOT KIRIYOR PEZEVENK ! ti.

tabi çok küfür değer arkadaşım bunu kullanıo :D bana edebyt çalştrmasan anlatrm gösterrm belgelerm filan. tmm dedim hemen yazıyı kaldırdım.. :D neyse ya

Hiç yorum yok: