neyim ben ?

Fotoğrafım
ben daha çok özgür isteyen daha çok para isteyen ve yaşam istiyorum. otobüste kimseyle konuşmak istemiorum. sessizlik neden bozulurki..?? ben kitaplarda hayat bulmak istioyrum..

28 Nisan 2011 Perşembe

ingilzce hocamı arayıp şu işe bir el atmasını sölemeliyim..
çözdüğüm testten eksi almışım (:
şaşırmadım...


sabahın 8inde yerlerin ıslak olduğu yağmurun ara ara çiselediği bir
havada yürüyüş yapmak paha biçilemez..


yürüyüşümün tam 4 turu boyunca aynı kediler çiftleşmekle
meşgullerdi. amma potansiyel var abi :D


diyete başladım... bu form şeysileri beni doyuruyor sanırsam

4 yorum:

Emma dedi ki...

İlk kez 'mim'lendim, ilk kez 'mim'ledim. :)

Ihlaylamur dedi ki...

Benden de bir mim var sana !
Ayrıca o diyet işi çok sakat çook...

MonaLisa dedi ki...

biri bana şu mim mi anlatsın :D ciddiyim fena fransızım :D nerde mimlerim gibi bi aptalca soru soruorum :D

MonaLisa dedi ki...

tmm bu mim olayını çözdüm galibaaa :D