neyim ben ?

Fotoğrafım
ben daha çok özgür isteyen daha çok para isteyen ve yaşam istiyorum. otobüste kimseyle konuşmak istemiorum. sessizlik neden bozulurki..?? ben kitaplarda hayat bulmak istioyrum..

22 Nisan 2011 Cuma

şoka giren abim

projem nedeniyle urfa şarkıları arıorum. büssürü indirdim. birini kullanmam lazım. ama mecburen dinlicem adam akıllı bişi olmalı. neyse birini açtım baktım yok olmaz. 3 4 tane beğenmedim. bitane buldum. baştan sona dinliorum. beğendim bidaha başa aldım. seside açmışım. kendime şaşırdımda neyse o kısmın reziliiğine girmiorum. abim geldi odaya gözleri kocaman napıon lan manyak dio :D şarkı dinliorum :D "urfalıyam ezelden" bumudr kevser dio :D ı ıı şeeyy :D at kendini manyak ya dio. sonra tabi anlattım olayı. aferim aferim dinle dinle urfaya gönderim seni minick etekle gez dio. yarıldım ya. ama adamın bakışı öldürdü beni :D

Hiç yorum yok: