neyim ben ?

Fotoğrafım
ben daha çok özgür isteyen daha çok para isteyen ve yaşam istiyorum. otobüste kimseyle konuşmak istemiorum. sessizlik neden bozulurki..?? ben kitaplarda hayat bulmak istioyrum..

23 Aralık 2010 Perşembe

ahh şu inkılapçı...

ne saçma gündüüüü... öööhh.. :S
6 saat uyuma ihtiyacı. sağlık olsun. ne diyelim.
inkılpapçı fena takmış bana. beyinsiz yaratık.
________________


geçen dayaloglar şunlar.


-nerelisin?
+bosna hersek
-ne işin var burda..
+((höynk)) 


- bu kız yanlış bölüm seçmiş..
+ öhhh... wtf mann?? wt did u say haa???? (( bunları bağarark sölemedm tabi :D ))
+ buna siz karışamazsınz..
- senn hemşirelk seçmen gerek.
+ (( bırakın herife dalım arkadaş))
+ ben memnunm hocam.. kişiyi gördüğünz şeklde yargılamayın..
- yok yok yanlştasın..


+ ayık ol laaann.. DİL okuyorum beeenn.. netlerimi getrm lan sana...!!!


adamın önceki derslerine girmemştim. laf sokuo kendince İ*ne :D
"bazı arkadaşlarınz sevmiyor herhalde dersimi."


sevmediğim dersin değil. "SEN" :D ben Erdal hocayı istiyorum abiciimmm...
adam notumu kırara ben bilirim öküzü.. 
_____________


edebiyatçı hafif deli olsada fark ettrmedi. adam haklı :D
següzeşti okuyan varmı? kimsedeçıt yok :D nie parmak kaldrmadm bende merak ediyorum.
neyse olan olmş. şans o ya Lavinia kalktı garip garip sergüzeşti anlatıo.
müdahale etmemk için zor tuttum kendimi.


hocada kızın konuşmasına takmış.


-yapıyo , gidiyo , anlıyo..


hoca dedeiki yo ları yor şeklnde kullanmayı bilmiomusn 
garibim cümleleri yor diyerekten tamamlamk işkencesinde kaldı. aradaki gülmelerimzi saymıorum :D
___________


okulda kavgalı olmuş olduğum bi kız var.
daha önce iyi anlaşıoduk ta neyse.
2 tane kitaı vardı bende


ejderha dövmeli kız ve brida.


msj atıyor onları getr getirmesen kötü olur.
dedim ben bu kıza bugün dalcam :D
ne şiddet yanlısıym ayrıca öff.. 
ama bişi olmadı hatta konuşmadm bile eline verdm kitapları 
gittim :D


kimsenn seviyesine düşmeye zamanım yok.
________


okul çıkışı 132P ye bindimmmm :D millet şok oldu oluummm 16K vardı ya :D
aylık akbilim var benm ayık olcan :D
_______


şu gossip girl de oynayan serena nın sevgilisinn kardeşi yok mu :D ismi gelmedi şimdi aklıma :D
orjinal adı taylor momsen. grup yapmış (( müzik grubu )) :D :D 


onun bi kaç şarkısına takıldım hadi bakalım.


the pretty reckless.

Hiç yorum yok: