neyim ben ?

Fotoğrafım
ben daha çok özgür isteyen daha çok para isteyen ve yaşam istiyorum. otobüste kimseyle konuşmak istemiorum. sessizlik neden bozulurki..?? ben kitaplarda hayat bulmak istioyrum..

30 Aralık 2010 Perşembe

hoşgeldn yeni yıll !!

    kahrolası internet yüzünden 4 gündür hiç birşey yazamadım. 2010'un son demlerini yaşıyoruz galiba bu arada. ttnet te son oyunlarını oynuyor herhalde. anlaadımki. adamların kendilerinde sorun varmış bizim nete yansıdı. neyse şimdi yazıyorum ya o yeter.
   eveeett 2010 un son 2.günün akşamındayız. hatta geceye doğru hafifçe akan yelkovanla birlikte son 1 gün kalmasına az kalmış. yeni bir yıl.. yeni bir gelecek.. yepyeni yaşanılcak anılar. ve alınacak bir çok dopdolu karar. yaşamıza eklenecek bir sene daha. koskocaman bir sene, üçyüzaltmışbeş gün. ne kadar büyük aslında.. içinde olabilecek birsürü anı.. sevinç.. hüzün.. gözyaşı.. bekleyiş.. oluş.. rastgeliş.. gerçekleşmeyiş.. bide onun olumlusu..hatta bir çok hayal kırıklığı.. her bir yeni yılda olduğu gibi.. sonra yeni arkadaşlıklar. yeni sevgiler. aşka devam süregelen güzellikler. yeni bir yıla herkes hoşgelsin.
   aşk dedim az önce evet. bu yeni yılda herkesi en güzel aşklar bulsun.. varsa eğer en güzel seneniz olsun.
  yeni yıl hediyeleri.. bugün  lavinia 'ya yılbaşı hediyesi aldım. sabahın en soğuk dakikalarında kadıköyde nefes nefese soğuk boğazımdan içeriye akarcasına hediye arıyordum. aldım. böle krem rengi sıcacık hayaller işlenmiş bir kazak. beğendi kerata.
    nazlıcan yarın bana ne alck kimbilir (:

fazla uzatmadan lisanı bozmadan önce tüm herkesin yeni yılı kutlu olsun.
 ve sonra
     Hoşgeldin Yeni Yıl. İkiBinOnBİR..!

Hiç yorum yok: