neyim ben ?

Fotoğrafım
ben daha çok özgür isteyen daha çok para isteyen ve yaşam istiyorum. otobüste kimseyle konuşmak istemiorum. sessizlik neden bozulurki..?? ben kitaplarda hayat bulmak istioyrum..

24 Aralık 2010 Cuma

dance in the dark (( direk film in adını yaptım başlık ))

       sıkıntıdan patlama evresine geldiğim sırada abim kurtarıcım oldu. beni 5 dakika bekle bişi vericem dedi. tabi bekliyorum dedim. elime 4 gb lık bi usb verdi. içindeki film i izle sıkıntına iyi gelir dedi. uuww die bi tepki verdim. film in adı "dance in the dark" ne anlatıyor dedim. hoşuna gidebilecek bir şey dedi. Björk ün hayatı. başrolde de kendisi oynuyor. gerçek bir başyapıt. tam olarak film i anlatmicağım. ki zaten björk ün hayatının ta kendisi. iş björk olunca bende herşey değişiyor.
      ilk açtığımda altyazı yok mu dedim. bulduklarım uymuyor dedi. sorun değil dedim. film i orjinal izlemek daha    güzel. 2 saatten baya bi fazla. ama ciddiyim ki değdi.

filmin sonunda bir yazı vardı..
"they say it's the last song they dont know us, you see. It's only last song If we let it be"

           her yaptığımz şey. ister okuduğumz bir kitap ister izlediğimiz bir film. yada gördüğümüz yaşantılar bizde bir şeyler değiştirir. yada yeni şeyler getirir. filmden bana gelen nacizane bir çok şey vardı. teşekkrler Björk. saygıyla..

                bu arada yarın saat 6 da kalkıp 6 bçkta evden çıkmak düşüncesi bünyemi bozmaya bile yetiyor. "dersane" kabusmusun seeenn.??

Hiç yorum yok: