neyim ben ?

Fotoğrafım
ben daha çok özgür isteyen daha çok para isteyen ve yaşam istiyorum. otobüste kimseyle konuşmak istemiorum. sessizlik neden bozulurki..?? ben kitaplarda hayat bulmak istioyrum..

26 Aralık 2010 Pazar

atarlıyım abiciimmm

ahh ahh.. mitinglerden birdaha birdaha ve birdaha nefret ettim. hak mı bu yeter abi yetr.. bugün atarlıyım. öle diyolar yani. öleyse öleyim abicim. atarlıyım. sen dersnaye yetişeblmk için 2 saat önceden evden çık. ahh bide tut yağmura yakalan oda yetmezmiş gibi kadıköydeki miting in velinimati sayesinde numunin orda in. delirdimm.. millette salak galiba yoldan gidio. olum demirliklerin üzerinden atlamak bu kadar mı zor gelir.
    ayağında postal kırmızı montlu siyah makyajlı ahh bide monta uygun kırmızı rujlu atarlı bi kız. oha demirlerden atladı. - bu insan olamaz- nedir bu. herşey güzel hoş 150 kişiden fazla adam merdiveni çıkmak için öndekilerin geçmesini beklio. içindemiyim evet. ama ne kdr sadece 3 dk. yeter abi.
    kırmızı montlu postallı kız bu sefer merdiven kenarlarına tutunarak düşmeyi dahi göze alark üst tarafa tırmandaı. - bu insan olamaz- neyim lan ben. herkesten öncede üst yola çıktım mı çıktım. saat 2 ye 5 var. dersi 2de başlayan biriyim. şuan. ve marmara üniw. in girişindeyim. ha gayret. koşamıyorsunda abi. yol iğne atsan düşmüo. herkesi indirmişler. indirgen olduk bee.. durakların oraya geldiğimde durakta araba denen hiç biri varlık yoktu. hassiktrr.. şöle bi bakmam yetrli oldu. ucu gözükmüo ebesiinnnn... saat 2 yi 4 geçiyor. ders başladı. iş bankasının oraya gelene kdr anam ağladı. kızın teki sosyalizm die bağrıo ilerde chp. birazcık geride köprü istemiorz lan hesabı. daha bunun gibi 5 6 tane grup. adam stand kurmuş abi. dersane önüne geldiğimde saat 2 16 geçiodu. ve 4. kata çıkmak üzere olan asansörü son anda yakaladım. ndir abicim bu.. nası yorulmuşum.. makyaj akmış akmış akçk bişey kalmamış.. ama hala sağ kalan kulağımdaki AC/DC yawrum benm.. asansörde benm gibi 3-4 kişi daha var (( asansör 6 kişilk )) sınıf katına çıktığımda hoca derse alırmı sorusu kafamda patladı. sonra birden acaba yok yazıldım mı. kapıya kadr bir şey daha geçti. acaba benm gibi kaç kişiyz :)
    knock knock !
   - derse girebilrmym hocam ?
   + miting kurbanı öğrencim benm gir tabi . (!)
" benm gibi bi çok kişi daha  kurban demekki yihaaa "
sınfta 6 kişiydik. iyimiş.

ehh lanet olasıca kadıköy demek bile geliyor şuan içimden.

haa unutmadan. kaç hafta sonudr otobste bi kızla karşılaşıyorz. geçen haftada bi sohbet olmuştu. bugün çıkıştada baya koyu bir sohbet oldu. iyi kız. hoş kız güzel kız. -ben daha güzelm lan- fena atarlıyım abi.
   oturup yarınki edebiyat sınawına çalışmam gerek aslında herşeyi biliyorum demicem. geçen sınawda demiştm ve 35 almıştım oda güzel. - hoca suçlu abi-.

                   herkese tatlı akşamlar. "baklava tadında olma dileğiyle"
yukarda dinlemenz için ac/dc yolladım sizee.. sevdiğim bi parçaa..
  

1 yorum:

Adsız dedi ki...

çok iyiymiş ya olay...helal olsun moruk