neyim ben ?

Fotoğrafım
ben daha çok özgür isteyen daha çok para isteyen ve yaşam istiyorum. otobüste kimseyle konuşmak istemiorum. sessizlik neden bozulurki..?? ben kitaplarda hayat bulmak istioyrum..

25 Aralık 2010 Cumartesi

sardunya kokulu dünler..

      güzel bi uykunun ardında uyandırıldığımda saat 8 di. ve dersin başlamasına yarım saat vardı. kadıköye yarım saatte gidebilrmym hayr. hayırlı olsun ilk dersi kaçırdım. sorun şu dersin ne olduğunu bilmiyorum. dersaneyi önemsiyorum evet. çünkü ben clever student ım :D şaka bi yana 5 bdk da hazırlanıp otobüs durağına fırladım. kafaya koymuştm eğer yetşmek istiyorsam 16k yerine e10 la gitmm gerekiordu :D 40 dk da giderdim. şans o ya. 35 dk otobüsü bekledm. geldiğinde ayaktaydım ve en arkada tutunma mücadelesi veriyordum.
    kulağımda kulaklık metallica die die die my darling çalıyordu. büyük bir gürültüyle. daha önce rahatsız olanını görmemştm. en fazla yakınımdan uzaklaşıyorlardı. fakat kısa boylu çakma bi sarışın - ben orjinalim- :D sesi kısarmısın. gibisinden bi ricada bulundu. bi 10 saniye kdr suratına baktım. içimden düşündümkü

" acaba türk değilim gibisinden davransammı " neyse bişi demedim. cebimden çıkardm mp3ü -az bişi- kıstım. kadıköye vardığımda saat 9u 10 filan deçiordu. hızlı yürürsem dersaneye yetişr ve 2 derse girerdim. aç olduğumu biliordum midem senfoni yapıodu. elimi çantama attım. oda nee...!! cüzdan yok. hay.. dedim. acaba kaptrdım mı :D ama yok evde kaldığını hatrladım sonra. sbh alelacele çantayı toplayınca. diğer çantadan çıkarmayı unutmuş olmalıyım. bi 30 snye sonra dank etti. para yoksa yemekte yok.  yemek yoksa kevser hala aç :D sağlık olsun :D çantayı büyük bir umutlada karıştırıyorum belki bozukluk vardır. nafile..kocaman bir düş kırıklığıyla dersaneye grdim. ve derse. ders coğrafya. kahrolsun.. çok sıkıcıydı..
__________
bu akşm abimle yengem bize geliceklerdi. balıkla beraber. balık yicez diye sevinirken annem hyr sbh kahvaltıya gelmeye karar verdiler dedi.

tüm hayallerimin suya düşüşüyle "zıkkım yesinler" dedim. ben balık istiyorum.
______
bunları sardunya kokulu dünden yazdım. bugnn hikayesi ama sardunyalar dündeydi.

Hiç yorum yok: