neyim ben ?

Fotoğrafım
ben daha çok özgür isteyen daha çok para isteyen ve yaşam istiyorum. otobüste kimseyle konuşmak istemiorum. sessizlik neden bozulurki..?? ben kitaplarda hayat bulmak istioyrum..

20 Aralık 2010 Pazartesi

hoşgeldim blog'a

tüm dertleri karşıma aldım ve kaç senelik blog'umu öksüz bıraktım.. bir nevi geçmişi mi sildim? kızmayın nolur bana..geçmişş... dün gece tüm uykuma rağmen yeni blog ile uğraştım. şimdi ise okulda ilk yazımı yazıyorum. ne hoş sınıfım var. 5 ders boş. bol keseden boş ders. hocaların umurunda değiliz kardeşim.

ve okulun net şifresini kırmak. (: yok böle bi eğlence. huzur buluyorum arkadaş nete girince. geçen bi yazı vardı internette. "komşunu internetsiz yatmasına rağmen nete şifre koyan bizden değildir." ne güldüm buna ya. okulun net şifresini kırıncada bi hayli olay oldu tabi. okula netbook götüren vatandaş olaraktan sesi çıkmıo kimsenin. dedimya seviyorum okulumu sınıfımı.

herneyse. herkes başka bi alemde bu arada. kulağımda kulaklık baya karışık yüksek ses bir metal müzik. çeviriyi yapmaya bile yetişemiyorum. bende kendimi müziğe bırakıyorum. ne hoş. bi ara kulaklığı çıkardımda arkadan eminem geliyordu. bi 30 saniye kadar dinledm. :D eşlik etçek kadar düşmedim daha. geri takkınca kulaklığı ayrıldım sanki bulunduğum ortamdan. boyut atladım. önümden geçen figürler. fakat benm elim pc de.. harfler akıyor kendiliğinden.kimsenin beni taktığıda yok ya. sonra gözlerimi ekrandan çekip sınıftaki insanları incelemeye koyuldum. boşders yaramıyor kimseye. bunu anladım.

bide bugün pazartesi ya herkeste garip bir gariplik. dikkati çekiyorum garip bi gariplik. o gariplikten bende bana düşeni aldım galiba. ruhumdan uzak tutayım yeter bana.

ilk yazıya rağmen yazıck çok şey buldum. daha da geliyor. konular kovalıyor birbirlerini. yazma aşkı bu olsa gerek. neyse abartmaya lüzum yok. şimdiden güzel gün diliyorum var olan herşeye.

2 yorum:

Jove dedi ki...

hoşgelmişsin:)
bekliyorum yazılarını.

MonaLisa dedi ki...

(: teşekkürler (: