neyim ben ?

Fotoğrafım
ben daha çok özgür isteyen daha çok para isteyen ve yaşam istiyorum. otobüste kimseyle konuşmak istemiorum. sessizlik neden bozulurki..?? ben kitaplarda hayat bulmak istioyrum..

21 Aralık 2010 Salı

süt dökmüş kedii (:

Yine okul yine testler yine kitaplar yine baş ağrısı. ne zaman bitecek ki? o kadar yoğunum ki. ama yinede metallica nın taaa eski videolarını izlemeye vakit ayırabiliyorum. bunu seviyorum. rahatlıyorum. duş etkisi yaratıyor bende. ruhum yenileniyor her yeni bir gitar vuruşunda. hatta inan blog bana şuan bile dinlerken içime işliyor.

herşey güzel hoşta süt dökmüş kediyim mübarek. hayır hayır atasözü olarak almayın bunu. cidden o hesap oldu bundan 20 dk önce. ahhh.. olay tam olaraktan şöyle. aradaki mesajlaşmaları saymaz isek önümde YDS deneme testleri. grammer defteri.. vocab. dergim.. modals notlarım.. major kitabım ve netbookum bulunuyor. bir ara mutfağa gittim. abimin verdiği o nacizaane eti cini kaç zamandır mahrum kaldığım koca bir bardak sütümle yemeyi düşündüm. devasa bir bardağa süt doldurdum. o kadar özlemişim ki sütü (: herşey normal. bardağı masaya koydum. eti cini açtım ama paketin üzerinde bıraktım (( zaten olaydan bir sağ kalan eti cin oldu )) tam olarak o 5 saniyede olan olayı hatrlamıyorum ama artık süt bardağı devrilmiş... kitaplarımın.. yazılarımın.. üzerine bilgisayarımın içine.. yerlere.. çantama hatta içine.. hatta nası bir potansiyele sahipse bardak taaa raftaki tarih kitabınada bulaşmış..

ses gelmeye başladı.. o esnada görüntüyü dehşetli gözlerle izlemekteyim. "pat pat pat" o kdr sinr bozucuyduki.. hemen sinirli adımlarla bulduğum bütün bezleri topladım.. mekanı temizlemem yaklaşık 37 dk mı aldı. saydım mı evt saydım.. sinirliydim ama.. şimdi heryer tertemiz. rahatladım.

ama yine inat olarak gittim tekrar büyük bardak süt doldurdum. ve hayatta kalmış olan eticinimi yedim..

see u later.. ;)

2 yorum:

Lavinia dedi ki...

sevigliden gelen bir habermiydi acaba bu kadar telaşa neden olan?

MonaLisa dedi ki...

birnevi öyle lavinia-cım. (: ona olan kızgınlığımdı beni telaşa sokan (: gerginlikten olan süte oldu (: