neyim ben ?

Fotoğrafım
ben daha çok özgür isteyen daha çok para isteyen ve yaşam istiyorum. otobüste kimseyle konuşmak istemiorum. sessizlik neden bozulurki..?? ben kitaplarda hayat bulmak istioyrum..

1 Ocak 2011 Cumartesi

Divan Edebiyatı

2o11 in ilk gününde sıkıntıdan patlar şekilde internetin başındayım. dünden kalan ve açılmadan sağ kurtulan cips paketini aşırdım. netbook'um elimde cipsimle kolam yanımda sıkıntı dorukta ne güzel 1Ocak. bütün sene böyle mi geçer acaba? sabah yılın ilk gazetesinden bi kaç siyaset haberi okudum içim yine karardı sinrlerim yine tepeme çıktı. ama sessiz kaldım. içime attım. kendi içimde çatışma içindeyim. sonra bu günün en tuhaf olayıda taa ne zaman ezberlediğim fuzulinin 3 5 beyitini hatırladım.
   hab görmez çeşmimizi endişe-i ağyardan
   pasbanız genc-i esrar-ı mahabbet bekleriz.

al işte bak bunu yazarken bağdatlı ruhiden bi beyit hatırladım. bana ne oluyor ?
   künc-i firkatte rakiba bizi tenha sanma
   yar eğer sende yatursa elemi bizde yatur

adamlar yazmış. bizde yazıyoruz bunları görünce kendimden utanıyorum. 9.sınıfta divan edebiyatını görürken ne dalga geçerdim. "hepsi aynı karıya aşık oluo. salak olum bunlar. öyle bi karıda yokki ahaha" diyerekten krize girerdik. tamam şamatacıydım fazla dalgacıydım ama içten içe okur ezberler tadını alırdım.  nitekim hala kimse nası bir öğrenci yapısına sahip olduğumu çözemiyor. kavga ederim laf sokarım okula yasaklara rağmen gazete getrr siyaset tartışması yaparm dersi dinlemem((herkes öyle sanıyor ama dinliyorum )) devamsızlığım tavan yapar ama kevser nasıl beceriyorsa gayet güzel notlar alıyor ve dersleride iyi. kız yarışmalara katılıyor hayır bu kız insan değil.
   konu sıkıcı 1ocaktan derslerime kaydı. geri alıyorum herşeyi. bugün sıkıntıdan patlarken geçiçek cips bitmeye başladı kola dibine geldi gidip şunları tazeliyorum ve bu yazıyıda burda bitiriyorum.

herkese iyi yıllar.

Hiç yorum yok: