neyim ben ?

Fotoğrafım
ben daha çok özgür isteyen daha çok para isteyen ve yaşam istiyorum. otobüste kimseyle konuşmak istemiorum. sessizlik neden bozulurki..?? ben kitaplarda hayat bulmak istioyrum..

4 Ocak 2011 Salı

Çok tembelim

yarın var olan 2 tane önemli sınawım var. biri İngilizce (-tam 8 sayfa 3 tane baba passage var-) diğeride Felesefe pekte sevmem (-46 almıştım ilk sınawdan-) Çok çalışmam gerektiğini farkındayım hatta şuan burda olmak yerine çalışıyor olmam gerekiyor. ama ben hala internetten çıkamadm. daha kötüsü 8 civarında gelecek olan abimle yeni aldığımz olan gardırobu odama kurcaz. ve inanaın hiç bişi çalışamayacağm. şuan kendime kızıyorum ama bu yazıyı yazmayıda bi okadr çok istiyorum. bence artık hem yazıyı bitirp hem pc yi kapatıp ders çalışmaya başlamalıyım. 

öpülüdnz

Hiç yorum yok: