neyim ben ?

Fotoğrafım
ben daha çok özgür isteyen daha çok para isteyen ve yaşam istiyorum. otobüste kimseyle konuşmak istemiorum. sessizlik neden bozulurki..?? ben kitaplarda hayat bulmak istioyrum..

18 Ocak 2011 Salı

kanun dışı haller bunlar

bugün annemle kanun dışı işler çevirdik. fakir olduğumuz için 480 milyon ((eski paradayım ben hala )) para verip abonman olamadığım ELS setine sınıf hocamız olmuş abonman. hay gözünü sevdiğim hocam. isteyene bi sayı dergi verio karalamadan çalış getir diyor. tabi benkaralamadan çalışamam. imkansız.. içim içimi yiyo tabi tertemiz gördükçe. kalmein arkasıyla çiziorum hayali bir şeilde şıkkı karalıyorum tabi yine hayali. acıdım kendime.

bunu gören annem daha bi acımış ki dergiyi ver yarın akşm getirirm sana dedi. hık mık ne felan derken dergi gitti. 60 kusür sayfa dergi. işte neyse annem dün almıştı dergiyi benden. getirdi bana bu akşam. ayyy bi sevindim derginin yeni kopyasını görünce anlatamam. hiç üşenmemiş şirketteki -devasa- fotokopya makinesiylen bana çektirivermiş. ayy bi mutluyum anlatamam. devamı gelcek dedim tmm onlarıda çekeriz dedi.. ayy fakir olmak ve yanında sadaka diye verilmiş gururlu olmak.

şimdi o kalemle işkence çektiğim sayfaları zavkini çıkana çıkana karalayıp çiziktrp üstüne resim bile yapıp çözüorum ben els mi (:

işin kanun dışı haline gelirsek. sonuçta telif hakkını almadan çektirmek suç. ama fakirim ben napim.. alamıyorum...

alın size country ben severek dinliorum bunu..

 hank williams - country boy can survive

Hiç yorum yok: