neyim ben ?

Fotoğrafım
ben daha çok özgür isteyen daha çok para isteyen ve yaşam istiyorum. otobüste kimseyle konuşmak istemiorum. sessizlik neden bozulurki..?? ben kitaplarda hayat bulmak istioyrum..

22 Ocak 2011 Cumartesi

tipsiz ben ve yağmur

bugün akşam bize komşumuz geldi ve çok sevdiğim kızı yağnmur.
böle hasta oluorz birbirimiza o çok şeker ben çok sevimli filan yani :P
tabi onlar geldiğinde ben kendimi kampüsüme sokmuştum - bu arada kendimi kampüze soktum- anlatırm sonra. neyse oturdu bu işte yanıma bende yemek yiyorum. salonda misafir kaynayınca malum yemeğimi
odama aldım. neyse bu hanım efendi - 8 yaşında- zekimi zeki. getirmiş defterini kitabını yazı yazıyo resim çiziyor. boya kalemlerimi gasp edio. neyse dedim gel fotoğrafımızı çekelim yağmur. oleeyyler havada uçuştu tabi. ama kız cicmicime die boşuna demiorum ben. bi şartla demesinmi. neymiş dedim.
bana defter ver resim çizcem benimkinde olmuo. ahaha tabi tabi dedim. gittim kullanmadığım a4lerden birini ona verdim. -yine kalemlerim gasp edildi.- neyse o bi yandan resim çiziyor bi yandan benim resim kareme hoppadalak giriyor. işte bi kaç kare koycam buraya. tipsiz ben ve yağmur.


buda yağmurun çizdiği eser.

bu aralar cem adriana takıldım. sürekli dönüp dolaşıp onu dinliyorum
cem adrian - sen benim

Hiç yorum yok: