neyim ben ?

Fotoğrafım
ben daha çok özgür isteyen daha çok para isteyen ve yaşam istiyorum. otobüste kimseyle konuşmak istemiorum. sessizlik neden bozulurki..?? ben kitaplarda hayat bulmak istioyrum..

12 Ocak 2011 Çarşamba

saabahın köründe poşet çay arayışı

sabahın 9 buçuğu. ve ben bu yazıyı tek gözümle yazıyorum. olay çok da şaşırtıcı değil ama sinir bozucu. dün sabah uyandığımda gözümde ağrı vardı. buz koudum geçti. bu sabah uynadığımda şişen gözümü aynada görünce adeta pisikolojim bozuldu. sol gözümün pınar a doğru kısmı kıpkırmızı olmuş ve şişmiş. ayna karşısında şoklardan şoklara girerken annemi aramayı akıl ettim.
  -noldu kevser
  -anne gözümmmm...
  - şiştimi ? ((sanki biliodu haa ))
 - evet anne.. kıpkırmızı olduu. aşağı bakamıorum göremiorummm...
 - göksu hocayı ara izin al hastaneye git.
 - oldu tamam.
telefonu kapattım. gittim kahvaştı yapmaya tek gözlüyüm göremiorum. sonra düşünceler içinde boğulunc doktara gitmekten vazgeçtim. sevmiorum çünkü ben doktorları. annemi aradım.
  - noldu kevser (( dejavu yaşıyorum sandım ))
 - ben doktara gitmicem.
 - o niyeymiş hanım efendi ?
 -anne zaten geçer ki bu akşama kadr.
 - peki.
 - anne pendik devlette göz varmı ((ad aktarmasınn bol olduğu bir cümle ))
 -var oraya mı gitçen ?
  - hee,
 - bekle düşüncem ben kapat sen.
- höynk :S :D
kapattı kadın. neyse dedim. 10 dk sonra aradı.
  - kevser
  - ha?
  - neysee.. git çekmeceden paptya çayını ısıt suyunu pamukla pansuman yap.
 -tmm
kapattım.

çekmecede deli gibi papatya çayı arıorum ve bulamadım. annemi arıorum
   -papatya bulmadm ıhlamur adaçayı yeşilçay böğürtlen olurmu :D
   - hayr git siyah çay poşetini koy.
   -tmm :D

şuan gözümde çay poşeti pc başındayım. damlıor sürekli çay. küfrediorum.. okulada gitçem daha ohoo.. ölmüşüm ben. bide din sınawı varmış :D msj gelio çalıştın mı ? vediğim cevap şu dine mi :D

neyse herkes kendine iyi baksın. inş gözüm geçer :/

Hiç yorum yok: