neyim ben ?

Fotoğrafım
ben daha çok özgür isteyen daha çok para isteyen ve yaşam istiyorum. otobüste kimseyle konuşmak istemiorum. sessizlik neden bozulurki..?? ben kitaplarda hayat bulmak istioyrum..

7 Ocak 2011 Cuma

kadınlar ve charles bukowski

"bir kadın olarak doğmuş olsaydım, kesinlikle orospu olurdum.
erkek olarak doğduğum için sürekli kadınları arzuladım,
ne kadar aşağılardaysan o kadar iyi.
buna rağmen kadınlar - iyi kadınlar - beni korkuttu çünkü onlar
ruhunuzu ele geçirmek isterler sonunda, peki o zaman
ne kalırdı benden geriye korumak isteyeceğim?
açıkçası fahişeleri, düşmüş kadınları arzu ettim, çünkü ölüdür onlar
ve serttirler, sizden hiçbirşey beklemezler. çekip gittikleri zaman
hiçbirşey kaybetmezsiniz. öte yandan bütün bunaltıcı bedenlerine
rağmen yumuşak, iyi kadınlarada hasret çektim. iki türlüde kaybettim.
güçlü bir adam her ikisnden de vazgeçerdi. ben güçlü değildim.
böylece kadınlarla, kadın düşüncesiyle uğreştım durdum "

 der charles bukowski bir kitabında.

Hiç yorum yok: