neyim ben ?

Fotoğrafım
ben daha çok özgür isteyen daha çok para isteyen ve yaşam istiyorum. otobüste kimseyle konuşmak istemiorum. sessizlik neden bozulurki..?? ben kitaplarda hayat bulmak istioyrum..

10 Ocak 2011 Pazartesi

milleti keklemek

bugün bişe yaptım sonra kendi kendime gül gül öldüm. bide millet yedi :D puahaha..
hemen anlatıorum..

"sabah saçımı tarıodum.. sonra çok uzamış olan perçemlerimi sola sağ filan atıodum..daha önce Lavinia böle kestrsen süper olur demişti. kısacıkk.. ahh kestrmek istiorumda sonra uzun saç sevdamam yakalanırsm die korkuorum demiştim.. bu sabah bi hayli hoş durdu. sonra tuttum 3 5 tane poz çektim.
bununla kalmadım bunları face ye koydum. benim canım arkilerimde ohaaa saçını kestrmişin yorumunu yaptılar. tabi bende pc başında gül gül öldüm. okula gidince öle olmadığı anlaşıldı. baya kızdılar filan falanda..


sadede gelirsek.. çok yakıştığı öne sürüldü.. kestirsem mi diye düşünüorum.. :/  yakıştı ama dimiiii :D

3 yorum:

Jove dedi ki...

kestir gitsin :D

MonaLisa dedi ki...

:D yakış mışmıııı ? :D

Adsız dedi ki...

kesinlikle kestir harika olmuş çünkü