neyim ben ?

Fotoğrafım
ben daha çok özgür isteyen daha çok para isteyen ve yaşam istiyorum. otobüste kimseyle konuşmak istemiorum. sessizlik neden bozulurki..?? ben kitaplarda hayat bulmak istioyrum..

4 Ocak 2011 Salı

vefalı dostum ben

  arkadaşlık güzel hoş şey. tabi gerçek bir akadaşa sahipsenz. bugün balık etli hocamız bize tonla ödev yığdı. internetten yapılablecek bi ödev. canıım arakadaşım Lavinia'm... interneti yok. yarına herkesin 60 cümle bulması şart.. ama o bunu nası yetştircek bi fikri bile yok. ve işte orda devreye ben girerim.

süperman gibi kızım heyt bee - superwoman- tmm..

ricasına karaşılık tamam ben sennkileri yaparım usb ye atarım yarın getirrim dedim. bi sevindi sevgili arkadaşım.. yawrumm.. neyse bende dedimki kendi kendime..
-ilk lavinia'nınkini bitrm sonra kendiminkin yaparım.
mantıken 120 tane cümle yapıcm. şaka gibi dimi kim uğraşır. ama ben uğraşırım..
ilk lavinia2nınkini yaptım. ama işin komik tarafı ben bnim dier 30 cümleyi halen daha yazmadım. sabah erken kalkar yazarım artık.

seni seviyorum Lavinia iyiki varsın.. benim tüm yaramzlıklarımı çekiosun.. esmer princim benm.  uyudum hadi ben. çok yorgun ve bitkin düşürüldüm bugün.

Hiç yorum yok: