neyim ben ?

Fotoğrafım
ben daha çok özgür isteyen daha çok para isteyen ve yaşam istiyorum. otobüste kimseyle konuşmak istemiorum. sessizlik neden bozulurki..?? ben kitaplarda hayat bulmak istioyrum..

2 Ocak 2011 Pazar

rezaleeett..!!

kahrolası dersane.. ders programlarını değiştirmişler ve kimseye sölememişler. nası bencil insanlar. öğrencilere bile bi bok haber vermiolar. normalde öğlenci olmam gerekirken. sabahçıymışım..!! vay bee.. şaka gibi. tabi bunu dersaneden kimse bilmiyor. sabahçılar sabah öğlenciler öğlen gittik. veee göte geldik.. bütün dersleri kaçırmışız..!! sonra bide demesinler gelmişsinz boş bırakmayalım bi sınaw olun ne!? nasıl !? neden !? işkence gibiydi. tam 2 saat 80 soru ingilizce. hiç bu kdr sıkıldığımı hatırlamıyorum ingilizceden. zaten çevirleri passageları ve vocab. leri yaptım çıkmak istedim. kadın tutturmasın mı 1 bçk saat önceden çıkamıosunz. ben seniinnn...!! salak salak sırayı karaladım 45 dk. bi 20 dk filan uyucaktım az kalsın. mal kadın heldi dürttü. lan salak bırak bari bırak uyuyalım !

 bugünün rezaleti bu kadarlada bitmiyor.

canım ailem telefonuma karışıyor. smslerime...!! laaann WTF? deli oldum abi yaa.. anneciğim tutturdu bu ay 5000 sms yapcnn.!! yaw bana 10.000 bile yetmiyor. bak yarın akşam bitçek ben yarını nası elden çıkarcm düşünüyorum 400 civarında sms kalmış. gelmişler bana 5.000 yap diolar. hyr ricada yok abiciğim tehditkar.. mecbur paşa paşa 5.000 yapıcam. şimdiden msj ına cvp atamadıklarımdan özür diler..

ama bu bi kaç şeyi saymassak bugün gerçekten çok güzeldi.

Hiç yorum yok: